19 December 2006



Hi, apa khabar semua...
Seronok betul cuti sekolah ni kan...
Saya tak pergi mana-mana pun masa cuti sekolah ni... tapi saya dan family balik kampung tiap-tiap minggu. Tengok orang shooting drama lah, kenduri lah, birthday Usin lah, dan yang terbaru minggu lepas kami tolong makngah pindah rumah... saya tolong menyibuk aje... nasib baik ada Kek Na, Kak Ngah, Elly, Usin dan MakLong datang tolong sama... Seronoknya minggu lepas semua orang kuat makan. Pagi-pagi mihun singapore, petang karipap dan goreng pisang dan malam tomyam dan kerang rebus... semuanya tak cukup.... semua orang kuat makanlah sekarang... saya pun makan banyak...
Agaknya penat sangat tolong angkat barang kot.. Rumah makngah cantiklah.. paling cantik taman dalam rumah, courtyard... tapi lampu makngah macam gelas hari raya... jangan marah makngah... maklong yang cakap macam tu.... Tak sabarlah saya nak pindah rumah baru.....

No comments:

 

Design By:
SkinCorner